niedziela, 4 marca 2012

mega sorrki że mnie wczoraj nie było ale byłam zajęta. :DDD

no więc rano trzeba było się poubierać po " góralsku " <3

o 9.20 byłam już z grupą w busie na Siwą Polanę . :)

zgadnijcie kogo widziałam przed oczami.. :PP komorowskiego... xddd

i jeszcze prezydenta słowacji ivana gaszparovicza. ; ))

jak mi nie wierzycie to se wpiszcie w googlach : Komorowski na siwej polanie. :)

przy okazji odbywał się tam 4 bieg - szlak bez granic. ;]

mój brat tam wystartował i zajął miejsce 7. :D

więc już wiecie dlaczego nie miałam czasu. <333   a tak pozatym całe sms-owanie z mojimi qumpelkami oraz rozmyślanie o moim kochaniu..<333

2 komentarze:

  1. Berdzia powiedziała ze komorowski ino cos nawijał do was? Co tam robiliście??

    OdpowiedzUsuń
  2. śpiewaliśmy mu. xDDD

    Zajebiście powiedział coś.. ale tego nie da opisać się w komentarzu .. :d poczekaj do jutra. :D

    OdpowiedzUsuń